Aby dokonać zwrotu, proszę odeślij w ciągu 14 dni przesyłkę z produktami na adres : Do paczki dołącz protokół zwrotu (jest on na tej samej stronie co dowód zakupu). Na Protokole podaj czytelnie wszystkie dane. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od momentu, w którym zwracane artykuły trafią do naszego magazynu.
Zwrotu należy dokonać w terminie 14 dni licząc od daty odebrania przesyłki. Aby zachować termin, wystarczy odesłać produkty w ciągu 14 dni, ponieważ bierzemy pod uwagę datę nadania przez Ciebie przesyłki
Reklamację można złożyć w terminie dwóch lat od daty zakupu biżuterii. Zgłoszenia należy dokonać niezwłocznie, nie później niż w terminie 1 miesiąca od daty wystąpienia wady produktu. Aby zachować termin 1 miesiąca, wystarczy odesłać produkty w tym czasie, ponieważ bierzemy pod uwagę datę nadania przez Ciebie przesyłki.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. Po pozytywnym rozpatrzeniu otrzymasz kolejne powiadomienie na swój adres e-mail . Równocześnie na numer konta, z którego dokonano wpłaty do zamówienia lub wskazanego na formularzu reklamacyjnym, otrzymasz zwrot środków (odczekaj do dwóch dni na zaksięgowanie wpłaty). Jeżeli samodzielnie odsyłałaś/eś biżuterię możesz otrzymać od nas dwa przelewy w odstępie kilku dni. W pierwszym będzie równowartość reklamowanych produktów, w drugim – zwrot kosztów reklamacyjnych (odesłania towaru). Całkowite rozliczenie reklamacji i zwrot środków następuje w ciągu 14 dni.
Napisz do nas
Wpisz wiadomość i podaj swoje dane, odpowiemy na Twoje pytania...
* – pola wymagane
Imię i nazwisko *
Adres e-mail *
Telefon
Temat *
Treść *
* Zapoznałem się z polityką prywatności i zgadzam się na przetwarzanie danych podanych w powyższym formularzu
Nasza infolinia jest do Twojej dyspozycji od pon. do pt. w godz. 8.00-16.00
📱 570 833 748
Koszt połączenia według taryfy operatora
Zaloguj się, aby zobaczyć status zamówienia.
Newsletter
Zapisz się do naszego newslettera, aby być na bieżąco z promocjami i nowościami. Otrzymaj 10% rabatu na swoje pierwsze zakupy.